1 Mart 2018 Perşembe

Kazan Üniversitesi , Kazan Devlet Üniversitesi , Kazan Federal Üniversitesi

Kazan Devlet Üniversiteleri İle Yurt Dışında Eğitim İmkânı Rusya’nın en eski üniversitelerinden biri olan Kazan Federal Üniversitesi, öğrencilere kaliteli bir eğitim veren dünyanın önde gelen üniversitelerinden biridir. Her yıl binlerce mezun veren üniversite, yerli ve yabancı öğrenci mezun eden global bir üniversitedir. Birçok Türki cumhuriyetten ve Türkiye’den Kazan Üniversitesinde eğitim gören yüzlerce öğrenci bulunmaktadır. Kazan Devlet Üniversitesi Kazan Devlet üniversitesi yurt dışında eğitim almak isteyen öğrencilerin aradıkları herşeyi bulabilecekleri bir üniversitedir. Üniversitede hemen her bölümü okuyabilirsiniz. Aynı zamanda İngilizce ve Rusça dil eğitimleri de almanız mümkündür. Her geçen yıl büyüyen bir üniversite olan Kazan Üniversitesi fiyatları oldukça uygundur. 2100 $ ile 2500$ arasında seçtiğiniz bölüme göre fiyatlar değişmektedir. www.akdenizegitim.com/haberler-detay?link=kazan-federal-universitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder