11 Ocak 2018 Perşembe

taras shevchenko üniversitesi , taras şevçenko kiev milli üniversitesi , Kiev Üniversitesi

Kiev Üniversitesi Ülkenin en iyi eğitim kurumlarının başında gelen Taras Şevçenko Kiev Milli Üniversitesi her yıl 20 bin öğrenciye ev sahipliği yapmaktadır. Bu öğrencilerden bin tanesi ise yabancı öğrencilerden oluşmaktadır. Ülkede eğitim alan yabancılar tarafından en çok tercih edilen üniversitedir. Bunun sebebi ise hazırlık eğitiminin olağanüstü başarılı olmasıdır. Yabancı uyruklu öğrenciler için hazırlık eğitimi zorunlu olduğundan öğrenciler en başarılı eğitim için Taras Shevchenko Üniversitesi  tercih edilmektedir. Kaliteli Eğitim İlk kurulduğunda yalnızca felsefe bölümü olan Kiev Üniversitesi şimdilerde 16 fakülte ve 7 enstitü ile öğrencilerine ev sahipliği yapmaktadır. Tüm bu bölümlerde verilen eğitimler oldukça kaliteli ve ayrıntılıdır. Bu nedenle hem ülkenin hem de yabancı uyruklu öğrencilerin gözdesi olan bir kurumdur. www.akdenizegitim.com/haberler-detay?link=taras-shevchenko-universitesi-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder